Tarife Consultanta ISO:

De la 50 EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 80 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 120 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Tarife Certificare ISO acreditata:

De la 330 EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 490 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 650 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Tarife Certificare ISO neacreditata:

De la 190EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 280 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 380 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Tarife Consultanta ISO:

De la 50 EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 80 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 120 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Tarife Certificare ISO acreditata:

De la 330 EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 490 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 650 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Tarife Certificare ISO neacreditata:

De la 190EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 280 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 380 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Tarife Consultanta ISO:

De la 50 EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 80 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 120 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Tarife Certificare ISO acreditata:

De la 330 EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 490 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 650 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Tarife Certificare ISO neacreditata:

De la 190EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 280 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 380 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Manualul calitatii ISO. Documentatie standarde ISO

Modalitatea cea mai eficienta de a va organiza documentatia privitoare la standardele ISO pe care compania dumneavoastra le-a implementat deja este elaborarea unui Manual al Calitatii impreuna cu o companie de consultanta. Adevarata carte de vizita a intreprinderii, Manualul Calitatii ISO reprezinta proprietatea exclusiva a firmei dumneavoastra, fiind protejat prin toate legile drepturilor de autor. Manualul Calitatii constituie garantia prezentata clientilor ca produsele si serviciile oferite sunt de cea mai buna calitate, dar si proba imbunatatirii continue realizata in companie.


SMS Business Center ajuta si instruieste la elaborarea documentatiei pentru implementare ISO in acord cu standardele ISO.

Calitatea produselor si calitatea serviciilor sunt demonstrate prin intermediul acestor documente printre care manualul calitatii. El cuprinde o serie de cerinte obligatorii pentru intreaga organizatie, dar si, in detaliu, pentru fiecare angajat in parte. Ca documente de referinta, Manualul Calitatii cuprinde standarde precum ISO 9001, ISO 14001, ISO 15189, ISO 17025, OHSAS 18001, ISO 22000/HACCP care, insumate, ofera o imagine completa asupra performantei generale a firmei dumneavoastra.
Cu Manualul Calitatii in portofoliul companiei dumneavoastra, demonstrati ca ati actionat pragmatic si in cunostinta de cauza si ca sunteti gata pentru provocarile pe care vi le rezerva viitorul. Investind in continua imbunatatire a calitatii si a competitivitatii, rezultatele nu vor intarzia sa se arate in modul cel mai satisfacator cu putinta.