Tarife Consultanta ISO:

De la 50 EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 80 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 120 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Tarife Certificare ISO acreditata:

De la 330 EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 490 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 650 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Tarife Certificare ISO neacreditata:

De la 190EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 280 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 380 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Tarife Consultanta ISO:

De la 50 EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 80 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 120 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Tarife Certificare ISO acreditata:

De la 330 EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 490 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 650 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Tarife Certificare ISO neacreditata:

De la 190EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 280 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 380 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Tarife Consultanta ISO:

De la 50 EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 80 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 120 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Tarife Certificare ISO acreditata:

De la 330 EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 490 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 650 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Tarife Certificare ISO neacreditata:

De la 190EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 280 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 380 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Documentatie ISO - detalii, consultanta

Consultanta - Documentatie Iso
Modalitatea cea mai eficienta de a va organiza documentatia privitoare la standardele ISO pe care compania dumneavoastra le-a implementat deja este elaborarea unui Manual al Calitatii impreuna cu o companie de consultanta. Adevarata carte de vizita a intreprinderii, Manualul Calitatii ISO reprezinta proprietatea exclusiva a firmei dumneavoastra, fiind protejat prin toate legile drepturilor de autor. Manualul Calitatii constituie garantia prezentata clientilor ca produsele si serviciile oferite sunt de cea mai buna calitate, dar si proba imbunatatirii continue realizata in companie. Noi va ajutam la elaborarea documentatiei pentru implementarea ISO in acord cu standardele ISO.

Calitatea produselor si calitatea serviciilor sunt demonstrate prin intermediul acestor documente printre care manualul calitatii. El cuprinde o serie de cerinte obligatorii pentru intreaga organizatie, dar si, in detaliu, pentru fiecare angajat in parte. Ca documente de referinta, Manualul cuprinde standarde precum ISO 9001, ISO 15189, ISO 17025, ISO 27001, OHSAS 18001, ISO 14001, ISO 22000/HACCP care, insumate, ofera o imagine completa asupra performantei generale a firmei dumneavoastra.
Cu un Manual al Calitatii in portofoliul companiei dumneavoastra, demonstrati ca ati actionat pragmatic si in cunostinta de cauza si ca sunteti gata pentru provocarile pe care vi le rezerva viitorul. Investind in continua imbunatatire a calitatii si a competitivitatii, rezultatele nu vor intarzia sa se arate in modul cel mai satisfacator cu putinta.
Intrucat implementarea oricarui standard ISO vizeaza organizatia din perspectiva tuturor departamentelelor ei, vom lua in considerare toata documentatia cu rol direct in desfasurarea activitatii comerciale.

Cu exceptia documentelor care nu au un impact direct asupa produselor, serviciilor sau companiei in sine, cat si a documentelor confidentiale, toate celelalte documente vor fi controlate si evaluate de catre organismul de certificare. Din acest motiv noi acordam importanta centrala bunei intocmiri a documentatiei.

Cu toate ca volumul de documente este variabil de la o organizatie la alta, in functie de profilul afacerii, trebuie sa acordati o deosebita atentie documentelor referitoare la:
• Politica companiei cu privire la standardul respectiv - acesta este unul dintre cele mai importante documente ale companiei. El include politica adoptata de companie pentru a indeplini cerintele standardului si poarta semnaturile intregului personal din conducerea firmei.
• Procedurile - acest document descrie cum sa se realizeze o anumita activitate in general si ordinea specifica de realizare a activitatilor. Proceduri sau informal spus: "ce" se face in cadrul companiei.
• Instructiunile de lucru - asigura o descriere detaliata, pas cu pas, a fiecarei activitati. Instructiuni sau "cum" se realizeza fiecare activitate din cadrul companiei.
• Raportele - sunt documentele pe care compania dumneavoastra le pastreaza pentru a demonstra conformarea la normele implementate prin standardul respectiv.

Documentatia Iso este prima pe care auditorii o inspecteaza, fapt pentru care ne asiguram ca aceasta sa fie:
• Clara - pentru a face informatiile mai usor de inteles-asimilat- aplicat
• Consistenta - detaliile fac totul!
• Profesionala - profesionalismul in alcatuirea documentatiei este un aspect critic pentru a obtine si mentine certificarea ISO, pentru a fi compatibili cu legislatia in vigoare si a trece cu bine sesiunile de audit
• Usor de identificat - monitorizat si imbunatatit

Servicii Consultanta ISO
Serviciile de consultanta in implementarea sistemelor de management ISO oferite de noi sunt bazate pe profesionalism, experienta si o echipa bine instruita. Va oferim urmatoarele servicii de consultanta :
• Consultanta ISO 9001 pentru sistem de management al calitatii -evaluare, pregatire, constructie, implementare, audit ISO 9001 : 2001
• Consultanta ISO 14001 pentru sistem de management al mediului - evaluare, pregatire, constructie, implementare, audit ISO 14001 : 2004
• Consultanta OHSAS 18001 pentru sistem de management al sigurantei si sanatatii organizationale -evaluare, pregatire, constructie, implementare, audit OHSAS
• Consultanta HACCP, ISO 22000 pentru sistem de management al sigurantei alimentare - evaluare, pregatire, constructie, implementare, audit HACCP, ISO 22000