Tarife Consultanta ISO:

De la 50 EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 80 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 120 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Tarife Certificare ISO acreditata:

De la 330 EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 490 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 650 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Tarife Certificare ISO neacreditata:

De la 190EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 280 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 380 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Tarife Consultanta ISO:

De la 50 EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 80 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 120 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Tarife Certificare ISO acreditata:

De la 330 EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 490 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 650 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Tarife Certificare ISO neacreditata:

De la 190EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 280 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 380 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Tarife Consultanta ISO:

De la 50 EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 80 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 120 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Tarife Certificare ISO acreditata:

De la 330 EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 490 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 650 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Tarife Certificare ISO neacreditata:

De la 190EUR (Ex. ISO 9001:2008)
De la 280 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004)
De la 380 EUR (Ex. ISO 9001:2008 + ISO 14001:2004+OHSAS 18001:2007)

Certificare Sisteme integrate - detalii si informatii Sisteme Int

Calitate şi mediu – Sisteme separate sau sisteme integrate?

Întrebarea titlu este una esenţială pentru organizaţiile care au deja implementat un sistem de management (calitate sau mediu) şi pornesc la implementarea celui de-al doilea. Această întrebare se pune încă de la începutul construirii noului sistem, iar de răspunsul primit depinde în bună măsură abordarea ulterioară.

Cazul cel mai frecvent întâlnit este cel în care urmează să se implementeze un sistem de management de mediu (SMM) acolo unde există deja un sistem de management al calităţii (SMC). În organizaţiile care intră în această categorie se observă frecvent următoarea situaţie: există o echipă puternică de specialişti în domeniul calităţii, care a construit SMC şi care a avut un rol important în convingerea conducerii de a implementa un SMM. Această echipă va încerca, prin reprezentanţii săi incluşi şi în echipa de construire a SMM ori prin conducătorul ei – directorul AQ sau şeful compartimentului AQ, să impună transpunerea în cât mai mare măsură a elementelor SMC în SMM. În cele mai multe cazuri ei vor pleda pentru sisteme calitate – mediu total integrate încă de la început.

Între cele două sisteme se pot identifica două mari categorii de asemănări:

· La nivelul structurii de bază a standardelor de referinţă;

· La nivelul abordărilor concrete din cele două domenii: calitate, mediu.

Asemănări la nivelul structurii de bază a standardelor de referinţă

Este vorba de principiile generale ale sistemelor de management, care se regăsesc atât în standardele ISO 9000, cât şi în standardele ISO 14000, aşa cum reiese din tabelul următor:

 

Principii generale ale sistemelor de management

Construirea şi implementarea unui sistem intern

-Ghid-

Funcţionarea

-Specificaţii-

Instrumente de evaluare

-internă(evaluare)

-externă(certificare)

ISO 14000 – mediu

ISO 14004

-Ghid general pentru SMM -

ISO 14001

-Specificaţii şi ghid de utilizare-

ISO 14010, 14011, 14012

-Auditul SMM

ISO 9000 – calitate

ISO 9004

-Ghid general pentru SMC

ISO 9001, 9002, 9003

-Model pentru asigurarea calităţii

ISO 10011 părţile 1, 2 şi 3

- Auditul SMC